نوشته شده توسط : giftcard

منبع

اگر شما ایرانی هستید و خارج از ایران زندگی میکنید قطعا با این مشکل واجه شده هاید که به یک سری از سایت های داخل ایران دسترسی ندارید و به دنبال یک نرم افزار یا پلتفورمی میگردید که این مشکل را برای شما حل کند پس اگر خارج از ایران زندگی می‌کنید و از دسترسی به محتواهای محدود ایرانی، وب‌سایت‌ها و سرویس‌ها خود محروم هستید پرشین ای پی (PersianIP) به عنوان راه‌حلی قدرتمند به شما کمک می‌کند تا به اطلاعات و محتواهای ایرانی دسترسی داشته باشید و پلی بین شما و سرزمین خود ایجاد کنید. برای بروزرسانی با آخرین اخبار، دسترسی به وب‌سایت‌های دولتی، استریمینگ تلویزیونی ایرانی یا حتی مدیریت خدمات بانکی‌تان، پرشین ای پی، کلید موفقیت شما خواهد بود. در این پست، به شما با قدرت پرشین ای پی آشنا می‌شویم و نحوه امکان دسترسی به آن برای ایجاد ارتباط مجازی با ایران را آشکار می‌سازیم.

در واقع با پرشین آی پی شما به Iran Ip VPN دسترسی دارید. این اپلیکیشن نسخه های اندروید ایفون (ای او س) و ویندوز را دارا می باشد نسخه رایگان این اپلیکیشن بر روی گوگل پلی منتشر شده است و در حال حاضر بالای ۳۵ هزار کاربر با متوسط نظر ۴٫۶ ستاره که یک اپلیکیشن با کیفیت همچین نظری را میتواند بین کاربران خود جمع اوری کنید

بزرگترین نکته مثبت نسخه اندروید این نرم افزار این است که شما با یک کلیک به ای پی ایران متصل میشوید و به راحتی و بدون دیدن اموزش خاص با اپلیکیشن کار می کنید نسخه ای اوس و ویندوز این نرم افزار بصورت پولی می باشد و برای داشتن یکی از این نسخه ها باید با ایمیلی که در سایت persianip درج شده است تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را جهت داشتن اکانت ایفون یا ویندوز ارائه دهید.

یورکاردز



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : giftcard

واقعیت مجازی چیست Virtual reality ؟

وقتی صحبت از واقعیت مجازی میشود یعنی شما نیاز به یک هدست واقعیت مجازی دارید که دنیای وی آر VR که مخفف Virtual reality هستش رو تجربه کنید و بدون هدست شما نمیتوانید این تجربه را داشته باشید. هدست های معروفی که در حال حاضر در بازار یافت میشوند شرکت اکیولس که توسط شرکت متا (همان فیس بوک) خریداری شد و سپس هدست های کوئست ۱ ، ریفت، کوئست ۲ و پرو را به بازار عرضه کرد که به زودی اکیولس کوئست ۳ هم به بازار عرضه خواهد شد. هدست های دیگر همچون هولولنز اچ تی سی وایو گوگل بورد هم در بازار موجود می باشند ولی در حال حاضر بهترین آنها آکیولس کوئست ۳ و سپس ۲ آن است. پس اگر قصد خرید هدست واقعیت مجازی را دارید یا صبر کنید آکیولس کوئست ۳ وارد بازار شود ویا آکیولس کوئست ۲ را بخرید چرا نیاز به اتصال به کامپیوتر را ندارد و به اصطلاح untethered است.

هدست اکیولس کوئست 3

کاربرد واقعیت مجازی در صنایع متفاوت

در حال حاضر واقعیت مجازی با صنایع زیادی همچون آموزش، دندان پزشکی،روانشناسی، انواع جراحی، مکانیک، معماری، ساختمان سازی، ارتش، آتش نشانی ،خلبانی و…. ترکیب شده است. و بجای هزینه های بسیار زیاد بصورت فیزیکی برای اموزش و سعی و خطا در صنایع ذکر شده از واقعیت مجازی استفاده می کنند . در واقع Virtual reality simulation  یا شبیه سازی در خصوص یک حرفه انجام میشود و افراد حرفه ای به اماتور ها اموزش های لازم را می دهند.

شبیه ساز واقعیت مجازی

 

واقعیت افزوده چیست Augmented reality

وقتی صحبت از واقعیت افزوده میشود قطعا شما نیاز به یک گوشی موبایل که دوربین جلوی آن کار بکند و حداقل نیازهای یک اپ واقعیت افزوده را ساپورت کند نیاز دارید واقعیت افزوده در هر سه پلتفورم اندروید آی و س و وب قابل اجرا هستند و این صنعت هم همانند صنعت واقعیت مجازی در صنایع زیادی مورد استفاده قرار گرفته است.

در صنایعی مانند سیویل یا همان ساخت و ساز وقتی میخواهند قبل از ساختن بنایی جایی را بررسی کنند آن ساختمانی که قرار ساخته شود را شبیه سازی میکنند و سپس با نگه داشتن دوربین برروی زمین خالی میتوانند ساختمان مجازی که قرار ساخته شود را از طریق دوربین خود ببینند و یا در صنعت هنر نقاشی میتوان با نگه داشتن دوربین به سمت تابلوی عکس ، تابلوی عکس را بصورت انیمیشن درآورد و خیلی کاربرد های دیگر.

 

واقعیت افزوده در صنعت

 

واقعیت ترکیبی Mixed reality

,واقعیت ترکیبی در واقع ترکیبی از واقعیت مجازی با دنیای واقعی است که در حال حاضر هدست هولو لنز در این زمینه پیشرو میباشد هرچند که اپشن passthrough در هدست اکیولس این امکان را به ما میدهد تا از این تکنولوژی در هدست خود استفاده بکنیم صنعت واقعیت ترکیبی یا همان MR یا Mixed reality بیشتر اوقات در شرکت ها و سازمان های خاص که نیاز به تعامل در محیط واقعی اما با ابجکت های مجازی را استفاده کنند.

source

source



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : giftcard

کلمه چالش به انگلیسی challenge به معنای مسابقه و رقابت میباشد و هر کاری که شما وادار کند تا از ناحیه راحتی خود بیرون بیایید و بخاطر ان کاری انجام بدهید . در اینجا شما مجموعه ای از تست هایی که شامل 20 سوال هستند را در ابتدا پاسخ میدهید و در اخر لینکی مختص شما ساخته میشود تا برای دوستان خود در شبکه های مجازی مانند واتساپ تلگرام یا اینستاگرام فوروارد یا استوری کنید و از ان ها میخواهید پاسخ سوالات شما را حدس بزنند و در اخر به شکل جدول کلیه دوستان شما و امتیاز های آن ها لیست میشود و همچنین دوستان شما هم میتوانند برای خود چالش راه اندازی کنند ( چالش دوست شناسی1 ، چالش دوست شناسی 2 ، چالش دوستشناسی 3 ، چالش دوست شناسی 4 ، چالش دوست شناسی 5 ، چالش دوست شناسی 6 ، چالش دوست شناسی 7 ، چالش دوست شناسی 8 ، چالش دوس شناسی 9 ، چالش دوست شناسی 10 و.......) و به بقیه معرفی کنند و الی آخر..... چالش دوست شناسی جدید 2020 را حتما امتحان کنید اما علت طراحی چالش دوست یا رفیق شناسی برای ایام خانه نشینی کرونا این سرگرمی طراحی شد که در خانه بمانیم و اوقات خوش و سرگرمی برای یکدیگر راه اندازی کنیم امیدواریم از این چالش خوشتان بیایید برای حمایت از ما صفحه اینستای ما فالو کنید از دیگر سرگرمی هایی که میتوانید از ان لذت ببرید و این لذت رو با دوستان خود به اشتراک بزارید تبریک تولد افرادی که دوستشان دارید هست

 

ورود به چالش



:: بازدید از این مطلب : 309802
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : giftcard

 

امدم بهتون یک سایت خوب معرفی کنم.

مزایای اسید هیومیک

با توجه به توضیحات قبلی درباره کارکرد و ساختار این ماده، مزایای فراوانی برای کشاورزی دارد. و همچنین به‌عنوان کود تقویتی گلهای آپارتمانی ازجمله کاکتوس و غیره بکار می‌رود.

به خاطر چنین مزایایی کاربرد آن در کشاورزی و پرورش گلهای آپارتمانی کمک فراوانی به رشد و تقویت گیاه می‌کند.

 

مهم‌ترین فواید هيوميك اسيد

برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از asid humic در کشاورزی به شرح زیر است:

فواد هيوميك اسيد برریشه:

  • قابلیت جذب آهن توسط ریشه‌های گیاه و درخت‌ها را افزایش می‌دهد. (با فرایند کلاته کردن خاک.)
  • میزان جذب سایر انواع کودهای شیمیایی استفاده‌شده را افزایش می‌دهد.
  • سیستم ریشه‌های گیاه را در جهت رساندن مواد غذایی لازم به گیاه تقویت می‌کند.
  • میزان ریشه زنی درخت‌ها و گیاهان را بیشتر می‌کند.
  • از برخی از بیماری‌های گیاهی که در ریشه‌ها ظاهر می‌شوند، جلوگیری می‌کند.

 

 

 

نحوه استفاده از کودهای NPK

NPK قابلیت محلول شدن در آب آبیاری را دارد و برخی از کشاورزان از این روش به منظور تامین نیاز غذایی گیاه استفاده می کنند. همچنین محلول پاشی آن نیز متداول است ولی استفاده از این کودها در دستگاه های متنوع کودپاش با توجه به دانه بندی دشت ترکیبات به راحتی میسر نیست. یکی دیگر از استفاده های اصلی کود NPK استفاده از این کود در سیستم های آبیاری کشت بدون خاک یا همان هیدروپنیک است. در این روش مقدار مشخصی از کود در تانک های بزرگ آب حل شده و از طریق لوله های آبیاری موسوم به تیپ به محدوده ریشه گیاه آبیاری می گردد. یکی از مهمترین نکات این روش از آبیاری محلول شدن کامل این کود همراه با آب آبیاری است که در غیر اینصورت گلخانه دار را مجبور به تعویض چند باره تیپها به خاطر رسوب ترکیبات می کند.

کود npk

جذب عنصر پتاسیم

پتاسیم در فرآیندهای فیزیولوژیک گیاه نقش بسیار مهم و اساسی را ایفا می کند. این عنصر پرمصرف و حیاتی در فتوسنتز و تشکیل غذا نقش دارد. همچنین موجب کاهش تنفس سلولی و جلوگیری از تلفات انرژی می گردد، موجب انتقال قند و نشاسته می شود و دانه های غنی از نشاسته را تشکیل می دهد.همچنین محتوای پروتئینی گیاه را به طور چشم گیری افزایش می دهد. در کنار این نقش ها نگه دارنده آب است و گیاه را خنک می کند. آزمایش خاک و تعیین میزان پتاسیم موجود در خاک راهنمای خوبی برای استفاده از این کود مغذی محسوب می شود. از طرفی کاهش پتاسیم با کاهش رشد گیاه ارتباط مستقیم دارد.

 

منبع: کود ان پی کا



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : giftcard

آموزش ساخت اپل آیدی

کاربران گرامی،اگر قصد خرید اپل آیدی را دارید می توانید با مراجعه به سایت دایو سنترخرید خود را انجام بدهید اما اگر خود مایل به ساخت آن هستید آموزش زیر را دنبال کنید. برای استفاده از AppStore , iCloud و … نیاز به اپل آیدی دارید( اگر سیستم عامل اندروید استفاده میکنید نیاز به داشتن اپل آیدی را ندارید وتنها با داشتن گیفت کارت گوگل پلی و آموزش مربوطه با آن می توانید ردیم خودرا انجام دهید)برای شروع ابتدا باید بروز ترین ورژن آیتونز را برای ویندوز و یا مک دانلود کنید سپس نیاز به تغییر آی پی دارید.

تغییر  Ip

چنانچه شما خرید گیفت کارت اپل  آمریکا داشته اید، هنگام redeemکردن با ارور this code must be redeemed in US storefront  روبرو خواهید شد که این ارور نشان دهنده این است که کشور شما آمریکا نمیباشد برای این امر شما نیاز به تغییر کشور خود به آمریکا میباشید.اکثر کاربران کشور خود را USAانتخاب میکنند که پیشنهاد ما به شما هم همین امر است.برای تغییر آی پی به غیر ایرانی و یا استفاده از v….p….n مراحل زیر را دنبال کنید.

۱٫در منوی پیش رو پس از تغییر آی پی وارد setting شده و قسمت iTunes & App Store را انتخاب میکنید.

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

۲٫بعد از ثبت اپل آی دی گزینه View Apple ID را کلیک می کنید.

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

۳٫ در این مرحله روی country/region کلیک کرده…

 

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

 

۴٫گزینه change country or region  را که بیانگر تغییر کشور است انتخاب کنید

 

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

 

۵٫در این مرحله united statesبه عنوان کشور آمریکا انتخاب کرده و گزینه nextرا بزنید تا به مرحله بعد رفته.

 

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

 

با کلیک روی Agree شما قوانین و مقررات را تایید می نمایید.

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

 

دوباره در پیغام جدید گزینه Agree را انتخاب می کنید.

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

بعد از انجام مراحل فوق شما باید گزینه None را انتخاب نمایید و مراحل آموزش را ادامه دهید در صورت نبود گزینه None باید آنرا ایجاد کنیم.(توضیحات آن بعد از نحوه ساخت اپل آیدی برای دوستان آورده خواهد شد)

چگونه گزینه None را در اپل آی دی قراردهیم؟

در قسمت نوار ابزار itunes ابتدا گزینه App store و سپس از طریقه گزینه  Free درخواست دانلود یک برنامه رایگان، که میتواند شامل بازی و نرم افزارهای کاربردی و … باشد رامی دهیم (یا با تایپ در قسمت جستجو  کلمه Free App یا Free Game را در کادر جستجوگر به برنامه های رایگان دسترسی پیدا میکنید).

نکته:کاربران گرامی سایت دایو سنتر مسئولیتی در قبال وارد کردن اطلاعات غلط در قسمت اطلاعات فردی اپل آی دی که منجربه مسدود شدن حساب شما می شود نخواهد داشت و شما باید از اطلاعات مورد قبول و معتبر Apple Id استفاده کنید.

اطلاعاتی که شما وارد میکنید اطلاعات فردی آمریکایی است که از طریق سایت www.fakeusaaddress.com برای شما ظاهر میشود همانند تصویر اطلاعات شخصی که در سایت وجود دارد به Apple Id وارد میکنیم.

ما در این اینجا سعی کردیم به صورت تصویری توضیح دهیم که هر قسمت از اطلاعات داده شده در سایت www.fakeusaaddress.com را در کدام قسمت مشخصات فردی در Apple id وارد کنید.

مراحل ایجاد حساب اپل آیدی

وارد نرم افزار آیتونز شده و در قسمت Apps, برگه App Store را کلیک کنید.

پس از بالا آمدن کامل اپ استور ,برنامه  مورد نیازتان را جستجو کنید. برنامه ای که انتخاب میشود باید رایگان باشد در غیر این صورت باید برای خرید برنامه مورد نیاز موجودی حساب خود را شارژ کنید که برای این منظور نیاز به گیفت کارت اپل میباشید.

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

پس از انتخاب برنامه رایگان خود, مطابق تصویر گزینه Get که در صفحه دانلود نمایش داده می شود راکلیک کنید.

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

دراین قسمت از شما درخواست اپل آیدی می کند , روی گزینه Create Apple ID کلیک کنید.

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

در صفحه بعد روی گزینه Continue  کلیک کنید

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

 

بعد از خواندن، قوانین استفاده از اپل آیدی برای تایید نیاز به فعال کردن تیک  و سپس روی گزینه Agree کلیک کنید

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

 

وارد کردن اطلاعات همانند تصاویر زیر طی  دو مرحله, انجام می شود.

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

 

۱- ورود اطلاعات Email

۲- ورود پسورد(پسورد باید ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک و کمتر از ۸کارکتر نباشد)به طور مثال GiftStar123

۳ – در این قسمت به سوالات تنظیم شده   پاسخ داده و جواب ها را نگه دارید در صورت فراموش کردن رمز حساب اپل آی دی تان بکار خواهد رفت.

۴ – در صورت فراموش کردن پاسخ ها اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال می شود.

۵ – وارد کردن اطلاعات مربوط به تولدتان

۶ –  برای دریافت جدیدترین اخبار آیتونز ,این دو گزینه را فعال کنید

و در آخر،روی گزینه Continue در پایین صفحه کلیک کنید.همانند تصویر در مرحله بعد از شما اطلاعات دیگری درخواست می شود.

 

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

۱-  این قسمت روی گزینه None قرار بگیرید.
۲ – این فیلد مربوط به ردیم کردن و کارت تخفیف است که پر کردن آن الزامی نیست.

۳- در این قسمت نام و نام خانوادگی را وارد می کنید.
۴- در بخش‌های Street و Apt., suite, bldg. آدرسی را وارد کنید.
۵ – در این فیلد نام شهر خود را وارد کنید.
برای وارد کردن اطلاعات شهر می توانید از سایت زیر استفاده کنید
www.fakeaddressgenerator.com/World_Address/get_us_address
۶- در فیلد Area Code عدد ۵۱۰، و در قسمت Phone می‌توانید یک شماره را به دلخواه  وارد کنید.
۷- ساخت Apple IDبه پایان رسید.حال روی گزینه Create Apple IDکلیک نمایید.

حال برای شما ایمیلی فرستاده میشود مبنی بر اینکه اطلاعات شما بدرستی ثبت شده وپیغامی مشابه پیغام زیر را دریافت میکنید.

 

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

 

این آموزش به پایان رسید و حساب کاربری شما فعال شد.

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

 

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

 

اطلاعات را وارد کنید :

شماره ۱ : نام خود را وارد کنید

شماره ۲ : نام خانوادگی را وارد کنید.

شماره ۳ : قسمت اصلی آدرس را وارد کنید.

شماره ۴ : قسمت دوم آدرس را وارد کنید.

شماره ۵ : نام شهر را وارد کنید.

شماره ۶ : نام ایالت را وارد کنید.

شماره ۷ : باید کد شهر را وارد کنید.

شماره ۸ : در قسمت تلفن در جای خالی باید کد منطقه را وارد کنید که ۳ رقمی هست

شماره ۹ : باقی ارقام شماره تلفن را وارد کنید.

ممکن است یک سری از کاربران در هنگام تغییر کشور اپل آی دی خود پیغام خطای زیر را دریافت کنند.

 

ساخت اپل آیدی ، اپل آیدی، تغییر منطقه اپل آیدی

برای صفر کردن اعتبار apple id کافیست یک ایمیل با همان ایمیلApple id با متن زیر به آدرس itunesstoresupport@apple.com ارسال کنید.

Hi

I want to change my apple id region but it has some balance

would you please check it and make it 0 so i can change its region

[به جای این کروشه آدرس apple id خود را بنویسید] my apple id is

Regards

 

 

خب کاربران گرامی آموزش ما تمام شد اگر این مطلب مورد پسند شما واقع گردید به این پست امتیاز دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 8936
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : giftcard
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد